O mnie

Cześć jestem Tamara

Pracuję od  1996, od zawsze fascynowało mnie tworzenie nowych firm, nowych marek oraz pomoc firmom. Swoje zainteresowania skierowałam w kierunku, kobiet, które prowadzą swoje małe średnie i duże biznesy  i nie zawsze wiedzą jak sobie poradzić z dopadającymi je problemami. 

Od dawna fascynowałam się tym jak nasze ( kobiet)  emocje wpływają na to jak prowadzimy nasze firmy i jak umiemy sobie  radzić pojawiającymi się wyzwaniami na naszej drodze. Dlaczego tak bardzo, emocje wpływają na podejmowane przez nas decyzje. Czy to jest dobre czy to jest złe?  Zawsze chciałam się dowiedzieć co zrobić, żeby zrządzana firma przez kobietę pracowała wydajniej i efektywniej przynosząc odpowiednią wartość dla jej pracowników i właścicieli. 
Od ponad 20 lat doświadczenia pracy w korporacjach , oraz prowadząc własne firmy, potykając się i upadając i potem podnosząc się po każdej porażce pozwoliło mi nabyć takiego doświadczenia, które pozwala mi efektywnie pomagać kobietom, które zmagają się z problemami. Oprócz doświadczenia i praktyki w tworzeniu i prowadzenia firm, pracy w korporacjach posiadam wiedzę teoretyczną. Jestem coachem kryzysowym i coachem kryzysowym w biznesie z wpisem na listę https://www.iptk.pl/lista/  coachów kryzysowych po numerem 3/09/CK/2019 dodatkowo ukończyłam studia psychologiczne. Umiejętnie łączę teorię z praktyką. Jeżeli potrzebujesz pomocy –  pomogę Ci rozwiązać problemy, które przeszkadzają w efektywnym działaniu Twojej firmy. Pomoc może być w formie szkolenia, albo przez wdrożenie i zastosowanie odpowiednich strategii.  
 
Jestem mamą dwójki cudownych córek. Obydwie realizują swoje cele i plany z sukcesami. Ja w kocham góry , książki. Uwielbiam stawiać sobie cele – wyzwania i powoli małymi krokami dążyć do ich realizacji. Biegam, chodzę na siłownię, jestem kibicem siatkarskim, kocham siatkówke i skoki narciarskie.
Jeżeli szukasz pomocy dla siebie lub dla Twojej firmy to zapraszam Cię do kontaktu .

Coaching kryzysowy w biznesie

Kierując swoją firmą w sytuacji kryzysowej starasz się pokonać bieżące trudności jak najmniejszym kosztem. Robisz wszystko , aby szybko znaleźć wyjście z sytuacji kryzysowej i przywrócić normalną działalność. Jest to tzw. "gaszenie pożaru"
W takiej sytuacji nie msz ani czasu, ani chęci aby zrozumieć przyczyny pojawiających się problemów i znaleźć środki zaradcze.Bardzo często jest tak, że stosujesz szybkie i łatwe w realizacji. Jednak w więszośći przypadków, takie środki nie prowadzą do rozwiązania problemu. Bardzo czesto sie zdarza , że problem pojawia się ponownie, a sytuacja kryzysowa i rozwiązywanie problemu przez Ciebie, albo Twoich menedżerów , powtarzają się. Żeby zażegnać kryzys w Twojej firmie możesz zastosować jedno z dwóch podejść, zmierzających do poprawienia rezultatów.
1. wprowadzić małe zmiany parametrów do istniejącego procesu,albo
2. zastąpić istniejący proces , przez inny całkowicie odmienny.