3 ELEMENTY BUDOWANIA MARKI A EMOCJE

Branding a emocje
Czy emocje mają wpływ na budowanie marki ?
Branding czyli marka, a budowanie marki to lojalność, a lojalność to emocje . Jak budujemy markę ? Na przekonaniach, przynależności i tworzeniu legendy. Jak myślisz czy emocję mają wpływ na te trzy aspekty? Zastanówmy się
➡️PRZEKONANIE – aby zbudować wartość marki należy wprowadzić strategię skupiającą się na kliencie, na strategii , która będzie podtrzymywała dobry kontakt emocjonalny klienta z Twoją firmą. Działalność marketingowa Twojej firmy powinna łączyć przekonania konsumentów na własny temat z trwałą wiarą w markę.
🔴DUMA – jest to kluczowa emocja, Twój klient poszukuje marki, która potwierdza i wzbogaca jego tożsamość
➡️PRZYNALEŻNOŚĆ – nadanie odpowiedniego statusu umożliwiającego klientowi identyfikację społeczną
🔴EMOCJE – nadzieja jest kluczową emocją dla tych klientów, którzy postrzegają markę w kategoriach przynależności do jakiejś grupy. Wartość Twojej marki, która pielęgnuje i potwierdza Twoją tożsamość nie da się przecenić.
➡️TWORZENIE LEGENDY – efektywna legenda ukształtuje więź pomiędzy konsumentem a twoją marka., która posiadł już wyraźną osobowość, z którą klient może się utożsamiać
🔴ROZCZAROWANIE – pojawia się, gdy Twój klient zorientuje się, że Twoja marka , która zaakceptowali i traktowali niczym drogowskaz, nie zasługuje na szacunek .

Opublikowano
Umieszczono w kategoriach: EMOCJE